Denik
5. den
Středa 19. července

Ujetá vzdálenost:47 km
Čas:2:53 h
Průměrná rychlost:16,4 km/h
Trasa
Nové Městečko - Velhartice - Sušice - Žichovice

Po ránu naše ženy vyrážejí na nákup (bohatá snídaně) a pak už se loučíme s kempem a vyrážíme zpět do kopce na Hartmanice. Odbočujeme asi v půlce toho hnusného kopce, který jsme den předtím sjeli a míříme směr Velhartice. Zastavujeme se v Petrovicích na nákupu a dáváme si nanuky.

Hrad a zámek Velhartice

Na oběd se zastavujeme ve Velharticích, kde dáváme poblivky a opečenou sekanou. V cukrárně muži překvapí ještě čokoládovými rohlíčky a pak už jedeme na prohlídku hradu, za vtipných 17 Kč. Na prohlídce rozdávala milá slečna průvodkyně dárky za znalosti a my jsme nic nedostali. Helča si koupila známku na pohled, která nelepí.

Jedeme směr Sušice a nevěříme, že tam budeme do 16.00 h. Nakonec to do čtyř v pohodě stíháme a děláme velké nákupy. Peťa si hraje na hypochondra a nechává v lékárně 300Kč. Sháníme hrnečky (Zajíc a Helča). Zajíc vybíral, až přebral. Má stejnej hrneček s Helčou, ale o 3 Kč dražší. Dále kupujeme Bechera a ovoce, v informačním středisku ještě vyzvedáváme pohledy a pak již vyjíždíme dál směr kemp.

Zastavujeme se v Žichovicích na večeři a Helča si nachází novou známost - Petra (mladý anarchista nebo skin, těžko říct). Dáváme meníčko - výborné kuřecí medajlonky. Bohužel Zajícovi vypil Helčin Petr pivo a tak si musel objednat ještě jedno. Peťa si pak dává ještě palačinku a Radka pohár. Mezitím se mezi nás nasomroval Petr. Obdivuje Helčin mobil, rozhazuje mezi námi krokety a Radce chce sebrat lžičku od čaje. Radka se však statečně ubránila.

Petr nám radí, kde je nejlepší kemp. Prý je tam všechno zadarmo (!!!) a je tam i jakýsi pěkný smrk. Po krátkém bloudění kemp skutečně nacházíme. Je to tu samý vodák. Zabíráme nejlepší flek, stavíme stany a pořádáme be-ton párty.