Deník

3. den - 4.7.2004 - neděle

OBEC ZAZRIVÁ, KRUŤÁCKÉ VÝSTUPY DO KOPCE, ŘETĚZY MALÉHO ROZSUTCE, JEŠTE HORŠÍ SESTUP, DOMORODCI STRAŠÍ MEDVĚDEM

Dnešní start je až v půl jedenácté. Ideme směr obec Zazrivá a Malý Rozsutec. Brutus výstup padají sprostá slova, ale výhledy do okolí stojí za tu dřinu. Počasí nám přeje. Slunko, teplo, někdy je nám až horko. Při výstupu do prudkého kopce se řádně potíme ;-)

Na Malý Rozsutec lezeme po řetězech. Je to super až na tu zátěž na zádech. Batoh byl výstižně pojmenován KRYSA (že Libore :-). Rychle se to ujalo. Sestup z Rozsutce už je horší - uvolněné kamení, klouže to. Všichni toho mále plný kecky. Sestupujeme blízko k vesnici.

Malý Rozsutec - 1343,5 m

Stany stavíme v lese hned u cesty. Kolem prochází skupinka domorodců, někteří jsou dosti pod parou. Postarší paní nás však začne strašit mackem - to jako medvědem. Působí dost věrohodně, lomí rukama a neustále opakuje: "Zde nemožete zostat, v noci prijde macko a ….("zožere vas", co taky jiného, že?) běžte na louku, tam si postavte stany…" Tímto mě a Lídu vyděsí k smrti. Kluci působí statečně, asi se nebojí. Já teda jo a to pořádně. Pro náš klid v duši aspoň Libor odnese tašku s odpadky dál od stanů. Ráno ji přináší a je celá ožraná. Avšak jen od nějakého menšího zvířátka.

Noc jsme sice přežili, ale moc jsem se nevyspala - strachy. Lída na tom byla podobně. Možná ještě hůř. V noci se probudila a uslyšela medvěda. "Brum,brum…" Strachy vzbudila Libora s tím, že je tady medvěd. Po chvilce odposlechu zjistili, že je to Pavlovo chrápání :-).

1. den     2. den     3. den     4. den     5. den       1denní výlet