Deník

5. den - 6.7.2004 - úterý

VÝSTUP NA VELKÝ KRIVÁŇ - 1709 M, ZPĚT K CHATĚ POD CHLEBOM, VYZVEDNUTÍ BATOHŮ, SESTUP DO ŠÚTOVA A DOMŮ

Brzké ráno je počasí pěkný, ale rychle se kazí. Domů nakonec pojedeme všichni, ale ještě si vyšlápneme Velký Kriváň, nejvyšší vrchol Malé Fatry. Zdoláváme ho nalehko, což je naprostá pohoda. Po snídani a sbalení báglů, které necháváme v chatě, vyrážíme. Ani se nenadějem a už fotíme vrcholové fotečky a dlabeme vrcholové dobroty :-). Kriváň dobyt! Naše pohledy směřují na okolní hřebeny. Nádhera! "Tam jsme včera šli a tam jsme mohli dnes pokračovat. Ale bohužel." Scházíme zpět k chatě, nasadíme batohy a sestupujeme do Šútova, odkud nám jede vlak. Cesta se mi zdá dlouhá. Zřejmě to bude tím, že tento sestup znamená konec našeho putování po Malé Fatře a odjezd do svých domovů. Nechce se mi z těch kopců pryč….
Začíná pršet, takže zase hupky hup do pláštěnek.

Velký Kriváň

Na šútovskou železniční stanicu přicházíme kolem čtvrt na dvě. Vlak nám jede ve tři čtvrtě na dvě. Převlíkáme se a čekáme. Snad tu zastaví ;-). Stanice je celkem šílená - jakási betonová zamřížovaná stavba plná bordelu. Už jedééééé, dokonce i zastavuje, rychle naskakujeme a už se kodrcáme směr Žilina. Ve vlaku likvidujeme zbylé zásoby. Máme všeho dostatek, jen chleba jaksi chybí. V Žilině se odděluje tým LiLi (Lída + Libor). Směr Púchov už pokračujeme v šesti. Následuje přestup v Hranici na Moravě, kde opouštíme Sáťu s Romanem (ti jedou na Břeclav) a zůstáváme čtyři. Zde se marně snažíme koupit rohlíky. Nemají vůbec nic, teda všechno možný jen ne pečivo. Smůla. A už sedíme ve vlaku na Českou Třebovou, tam přestup na motoráček-kodrcáček a v půl jedenácté večer jsme doma. Stanice Moravská Třebová!!!

1. den     2. den     3. den     4. den     5. den       1denní výlet